Radikal

Duboisstraat 50
2060 Antwerpen

Bij Radikal staan experience, digitale marketing en analytics centraal in onze bedrijfscultuur. In ons traject met klanten nemen we naast een concept steeds een digitale strategie mee. Dit kan een inbound aanpak zijn of een meer traditioneel e-commerce plan, afhankelijk van het project.

We trachten dit waar mogelijk via marketing automation te laten verlopen. We geloven sterk in personalisatie en marketing automation tools geven ons de mogelijkheid om dit verder uit te werken. Elk touchpoint van een klant met uw merk moet waardevol zijn. Lead acquisition, lead nurturing and scoring zijn methodieken die we hier toepassen.

Voor we in ontwikkeling gaan stellen we, in samenspraak met de klant, een tracking plan op voor de analytics. Vooraf bepalen wat de key metrics zijn is cruciaal voor een goede opvolging en interpretatie. Eens een project online staat gebruiken we deze data om verdere optimalisaties aan de site door te voeren.

Naast ontwikkeling van applicaties bieden we ook videoproducties en social media management aan. Dit is inherent aan het bouwen van een digitale experience.

We werken met proactieve momenten bij onze klanten (per kwartaal) waar we deze data bespreken, analyseren en verdere stappen uit concluderen. Deze stappen kunnen concreet bestaan uit het ingrijpen in de user experience a.d.h.v. A/B tests en aanpassingen in de customer journey om een hogere conversieratio te bereiken of nieuwe conceptvoorstellen die extra leads genereren, etc.